« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳
ایل زنگوا فرزند برومندش را در آغوش گرفت؛
کاندیدای انتخابات دوازدهم مجلس شورای اسلامی در حوزه کهگیلویه، گفت: پس از دوران جنگ، تخصص من سازندگی است و اعتقاد دارم نباید فرصت خدمتگزاری به مردم را با انتصابات هدر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای رودکوف از دهدشت، همایش همدلی طایفه زنگوایی با حضور مهندس هاشمی‌پور کاندیدای انتخابات مجلس دوازدهم باحضور قاطبه مردم روستاهای دم مهد و دهنو تل مَر روز جمعه ۱۰ آذرماه در فضایی صمیمی برگزار شد.

عدل هاشمی پور : سازندگی تخصص من است | ‌فرصت خدمتگزاری به مردم را با انتصابات هدر ندهیم

مهندس عدل هاشمی پور در نشست هم‌اندیشی و همایش وحدت و همدلی ایل زنگوایی، اظهار کرد: ایلات و طوایف در این ایام برای مشارکت حداکثری مدنظر مقام معظم رهبری خود را آماده می‌کنند تا با مشارکت خود دشمنان این نظام را ناامید کنند.

وی با بیان اینکه یاد گرفتم تمام بدی‌ها و خوبی‌ها را ببینم و آنها را به خداوند واگذار کنم، گفت: مدتهاست برای دلسردی ایلات و طوایف گفته‌اند هاشمی‌پور زنگوایی است اما زنگوا با او نیست! اما ایل و طایفه‌ام امروز این ترفند را خنثی کرد.

نماینده سابق مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: امام راحل با توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار و به پشتوانه ملت و با تمامی سختی‌ها و مشکلات پیش‌رو و همه فراز و فرودها، انقلاب را به پیروزی رساند.

وی با بیان اینکه از همان اوایل انقلاب امام راحل دستور رفراندوم داد و مردم با ۹۹ درصد به جمهوری اسلامی رای آری دادند، اضافه کرد: امام راحل انتخاب نمایندگان مجلس خبرگان، انتخاب مجلس شورای اسلامی و حتی انتخابات شهر و روستاها را به مردم سپردند تا مردم خود انتخاب کنند. دخالت مردم در تعیین سرنوشت یکی از برکات مهم انقلاب است اگر در تمامی حوزه‌های توسعه‌ای تاکنون عقب مانده‌ایم نباید اینها را به حساب نظام بگذاریم. در قرآن کریم آمده است سرنوشت هیچ قومی تغییر نخواهد کرد مگر به دست همان قوم.

هاشمی پور با بیان اینکه تا کی باید گوجه‌چینی دختران و زنان ما ادامه داشته باشد و گوجه‌چینی و کارگری زنان کلیدواژه محرومیت این منطقه در سخنرانی‌ها باشد، گفت: در عمل، به این مشکلات و معضلات امروز منطقه پایان می‌دهیم.

وی خطاب به ایل و تبار خود و با اشاره به اختلاف سلیقه‌ها و ترویج دوئیت‌ها و دامن زدن به تنش‌های قومیتی، عنوان کرد: باید درست انتخاب کنیم و تحت تأثیر مسائل قومی قرار نگیریم و باید یکدل و یکصدا مدیریت را به اهلش بسپارید.

نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس دهم، گفت: تخصص و توان من پس از دوران جنگ، سازندگی است و این اعتبار و ارزش را به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد گرفتم.

وی خطاب به هم تبارانش، بیان کرد: به دوستانم گفتم بیایید برای یکی دو دوره مسائی سیاسی و چپ و راست را بایگانی کنیم دور هم جمع شویم بعد متوجه می‌شویم که چگونه صحرای کلاچو و دشت چرام از مارون سیراب خواهد شد.

هاشمی‌پور با اشاره به اهمیت و فرصت خدمتگزاری و ارزشمند بودن وقت مردم، عنوان کرد: من دنبال بازی‌های سیاسی نیستم و برای همه تفکرات سیاسی احترام قائل هستم اما از پتانسیل آنها استفاده می‌کنم، اعتقاد دارم وقت مردم ارزشمند است و نباید وقت مردم را با انتصابات هدر داد.

نامزد انتخابات مجلس دوازدهم خطاب به مردم گفت: مردم عزیز از شماها انتظار دارم اولأ مشارکت حداکثری جهت مأیوس کردن دشمنان را مدنظر داشته باشید و نا امید نشوید و مطمئن باشید مشکلات موجود حل می‌شوند و موضوع دوم امنیت پایداری که به برکت خون شهدای والامقام و فداکاری آزادگان و ایثارگران بوجود آمده را قدر بدانیم چون به راحتی بدست نیامده است.

وی با اشاره به اینکه امنیت امروز ما در هیچ برهه ای از تاریخ سابقه نداشته است، تصریح کرد: یک روزی طایفه اولادمیرزاعلی و زنگوایی اختلافاتی با هم داشتند اما امروز به برکت ریش‌سپیدان و بزرگترها و مصلحین این دو طایفه بزرگ و اصیل کنار هم هستند، امروز مردم شریف بهمئی و طیبی در کنار هم هستند، همه برادرند، با تفرقه و دودستگی و جدایی توسعه رقم نمی‌خورد.

هاشمی‌پور با تأکید بر وحدت، همدلی و برادری همه طوایف و ایلات، عنوان کرد: اینجا و در میان شما مردم هم تبارم اعلام می‌کنم تنها کسی بودم که دیوار بتنی بین ثلاث و بویراحمد را با بولدوزر تخریب کردم.

وی اضافه کرد: مرد و جوانمرد آن کسی است که کارهای بزرگ خود را کوچک و کارهای کوچک دیگران را بزرگ جلوه دهد، امروز ما هنوز بعد از ۴۴سال می‌گوییم جاده دیشموک به چاروسا را روکش کردیم، مدرسه سه کلاسه ساختیم! در حالی که دیگران آزادراه، بزرگراه سد و کارخانجات می‌سازند، ارائه گزارشات ریز و درشت برای مردم چه تأثیری دارد.

هاشمی‌پور «نه به قومیت‌گرایی» در بیان و ارائه خدمات را سرلوحه کار خود دانست و گفت: در طول دوران نمایندگی ام مشکلات روستای خودم را در اولویت قرار ندادم اینطور نبود که اول جاده روستاهای ایل و تبار خودم را بهسازی کنم و سپس به دیگر نقاط بپردازم و هیچ زمانی بستگان و ایل من هم نگفتند اول روستاهای ما را بهسازی کنید.

وی با اشاره به نگاه توسعه محور تأکید کرد: باید اول توسعه ذهنی و فکری پیدا کنیم، با تملق و دورویی و تنگ نظری و حسادت و سوظن و تهمت و ریاکاری و چاپلوسی نمی‌توان کارهای توسعه‌ای انجام دهیم.

وی بیان کرد: به فاصله چندماه مانده به انتخابات در این شهرستان شاهد انواع بداخلاقی هستیم، من با نیت خالص و برای ادامه کارهای زیربنایی و توسعه‌ای به کما رفته مثل نیروگاه آمدم، سد آبریز به کما رفت، سوله ها و مصالح نیروگاه برق کجا رفت؟ رقیب به جای تخریب دیگران اینها را پیگیری کند.

هاشمی پور با اشاره به اینکه یک روستا زاده هستم، خاطرنشان کرد: من از این روستا و با دعای خیر پدر و مادرم به اینجا رسیدم و هیچکسی هم من را تا اینجا نیاورده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: